Dag van vertrek - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Stef Kusters - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Stef Kusters - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: S & E

Blijf op de hoogte en volg Stef

09 December 2017 | Oekraïne, Kiev

Na maandenlang aftellen en dromen, zijn we vandaag dan EINDELIJK vertrokken richting Thailand. Afgelopen week zijn we ontzettend veel bezig geweest met het bij elkaar rapen van alle spullen en het logisch inpakken van onze backpack. Het was zó ontzettend leuk om dit te doen, want dit is toch wel een teken dat het erg dichtbij komt. Oké, het bracht ook wel de nodige stress met zich mee. "Hoeveel kleren nemen we mee?" "Schat, laten we ook nog maar voor de 101ste keer controleren of we alles bij ons hebben." Maar op een gegeven moment komt er langzaam toch echt een einde aan de eindeloze lijstjes en kan het echt gaan beginnen.
We kunnen het natuurlijk niet laten om ook te vermelden dat we de afgelopen week nog veel familie en vrienden hebben gezien, die ons allemaal zeggen te genieten en uit te kijken. Natuurlijk gaan wij genieten! En uitkijken natuurlijk ook, maar wat kan er misgaan? Emily en mij gebeurt nooit iets....
Momenteel zitten we op het vliegveld van Kiev, waar we nu een uur vertraging hebben. Echter maakt ons dit helemaal niet uit, want we zitten al voor de volle 100% in de relaxmodus. Buiten dat Emily flink wat last heeft van haar oren tijdens het vliegen (iemand tips?), hebben wij nu al de tijd van ons leven.
Voordat wij zometeen weer 9,5 uur in het vliegtuig zitten, gaan wij nu even wat eten en dan weer snel boarden.
Jullie horen nog van ons!

• 10 December 2017 - 14:28

Mam:

Heey lieverds,
    Fijn dat we zo mogen meegenieten van jullie avonturen. Ik kijk nu al uit naar jullie volgend verslag!!!!! En nog een keer: geniet!!!!!!
    Dikke kussen van mam

• 11 December 2017 - 01:02

Silvia En Lena:

• 11 December 2017 - 06:12

Max:

Toppie zal jullie volgen!!!
    Heel veel plezier en geniet vooral, en ik ben benieuwd wat jullie gaan meemaken!!
    Groetjes pap(max)

Angelique:

Have fun lieverds. Lalu

• 11 December 2017 - 08:49

José:

Helemaal super op deze manier mee te kunnen genieten van jullie reis. Heel goed dat juist al in de relaxmodus zijn. Ik ben echt benieuwd wat jullie hiervan mee terugnemen qua ervaringen en belevenissen. Dikke knuffel voor jullie beiden en tot over een tijdje.

• 11 December 2017 - 12:02

Oma En Opa:

Geniet van deze reis en van alles wat jullie meemaken.